News
Komunikat techniczny - II bieg - 17 grudnia
1. Na mocy pozostają wszystkie zapisy regulaminu, zachęcamy do zapoznania się z jego treścią. Komunikat techniczny stanowi rozwinięcie poszczególnych kwestii i informacje są nadrzędne wobec regulaminu.
2. Osoby zgłoszone, które wiedzą, że nie przyjdą na bieg, prosimy o kontakt na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ułatwi to nam organizację.
3. W najbliższej okolicy SP 61 znajduje się tylko kilkadziesiąt miejsc parkingowych (okolice krańcówki autobusu 51). Zachęcamy do parkowania przed Sanktuarium św. Antoniego Padewskiego i bł. o. Rafała Chylińskiego (franciszkanie) oraz u zbiegu ulic Okólnej i Wycieczkowej (kapliczki). Prosimy o uwzględnienie tego w planach przyjazdu. Pamiętajcie, że wejście na salę gimnastyczną SP 61 znajduje się za przystankiem - tam należy się udać.
4. Na salę gimnastyczną prosimy wchodzić w obuwiu zamiennym (jak na basen) bądź bez butów. Szanujmy parkiet, który został udostępniony dzięki uprzejmości Dyrekcji.
5. Odbiór pakietów startowych (folijka będąca jednocześnie depozytem z numerem startowym, agrafkami, chipem na palec, bonem na posiłek, ulotkami) możliwy będzie w biurze w dniu zawodów w godzinach 9:30 - 10:30. Po tej godzinie organizator nie gwarantuje, że zdążycie na start. Stanowiska będą podzielone według klucza dystansów.
6. Osoby, które chcą się dogłosić, mają możliwość uczynienia tego w godzinach pracy biura. Limit dogłoszeń to po 10 na dystansie 5 i 10 km. Kto pierwszy, ten lepszy.
7. Osoby niepełnoletnie otrzymają mailowo do wydrukowania oświadczenia, które winni podpisać ich opiekunowie. Będą one również dołączone do pakietów (w przypadku, kiedy na biegu będą z opiekunami) - wtedy można podpisać i zostawić je przy odbiorze pakietu.
8. Każdy zawodnik ma obowiązek posiadać przypięty numer startowy oraz chipa na palcu.
9. Numery startowe dla dystansu 5 km mają motyw złoty, a dla dystansu 10 km - czarny. Dla 5 km numery zaczną się od 1, dla 10 km - od 200. Dodatkowo, numery osób, które opłaciły za cały cykl, zaczynać się będą od 1 i od 200. Osoby zgłoszone na cały cykl zachowują numer i wykorzystują go na kolejnych biegach. Osoby zgłoszone tylko na II bieg, posiadające imienny numer, w przypadku chęci biegu na kolejnych etapach, zachowują numer. Jeśli go zgubią, a chcą biec, informują organizatora.
10. Przy sali gimnastycznej do dyspozycji są 2 toalety. Dodatkowo organizator przed budynkiem przed wejściem na salę gimnastyczną zapewnia 2 przenośne kabiny TOI TOI. W drodze na start przy przystanku znajduje się kabina oraz u zbiegu ulic Wycieczkowej i Okólnej, w okolicach kapliczek - kolejna.
11. Przed biegiem, w okolicach balonu startu znajdować się będą worki, w których będzie mogli zostawić swoje rzeczy.
12. Czas biegu liczony będzie dla wszystkich od momentu sygnału startu. Start o godz. 11. Wskazane jest bezdotykowe podbicie punktów kontrolnych w terenie na trasie (3 miejsca na pętli), ale można czynić to wyłącznie bez zatrzymywania przy punkcie. Są to dodatkowe pomiary międzyczasów.
13. Na końcu pętli, w miejscu rozejścia na drugą pętlę i metę znajdować się będzie punkt żywieniowy. Organizator zapewnia wodę oraz wodę z odżywką. Zachęcamy do pozostawienia w okolicy również swoich bidonów.
14. Po zakończeniu biegu każdy zawodnik ma obowiązek zwrotu chipa celem odczytu wyniku. Niezwrócenie chipa skutkować będzie dyskwalifikacją, a jego zgubienie to koszt 250 zł.
15. W szkole na podstawie bonów z pakietów startowych wydawane będą ciepłe posiłki.
16. O godz. 12:00 na sali gimnastycznej planowane jest zakończenie i wręczenie upominków dla zwycięzców w kategoriach wiekowych (tylko). Łącznie - 12 zwycięzców.
Powodzenia i do zobaczenia!
Zgłoszenia na 2. etap Łódzkich Biegów Górskich
Niezmiernie ucieszyła nas frekwencja na inaugurującym Łódzkie Biegi Górskie - Grand Prix Łódzkiego w biegach górskich. Ponad 210 zapisanych osób i ponad 160 na linii startu to dla nas zaszczyt i ogromny kredyt zaufania.
Nie zwalniamy tempa! Można się już zgłaszać na kolejny, grudniowy etap, który odbędzie się w niedzielę 17 grudnia.
Zmienia się nieco procedura. Osoby zgłoszone na cały cykl i opłacone, naturalnie znajdują się na listach startowych.
Osoby, które chcą zgłosić się na etap grudniowy bądź na wszystkie pozostałe etapy, dokonują tego poprzez formularz, zaznaczając odpowiedni dystans.
System zgłoszeń jest otwarty do 10 grudnia (niedziela) do północy. Aby znaleźć się na liście startowej należy najpóźniej tego dnia wysłać przelew (księgowanie jest weryfikowane do poniedziałku). Opłat dokonujemy niezależnie od systemu zgłoszeniowego na konto UKS "Orientuś" 58 8780 0007 0030 0360 1000 0001 podając w tytule imię i nazwisko biegacza:
- pojedynczy bieg - 15 zł juniorzy i juniorki, 30 zł seniorzy, seniorki, weterani i weteranki,
- cały cykl (etapy 2-5) - 60 zł juniorzy i juniorki, 120 zł seniorzy, seniorki, weterani i weteranki.
Dodatkowo, dla osób, które nie zdążą się zapisać bądź uiścić opłaty, organizator przewiduje 10 miejsc na listach startowych na dystansie 5 km i 10 miejsc na dystansie 10 km. Takie dogłoszenie jest możliwe wyłącznie w biurze zawodów w dniu biegu, przy czym obowiązuje zasada, kto pierwszy, ten lepszy, więc dogłaszającym się zalecamy obecność na początku pracy biura.
Nowe numery startowe wszyscy uczestnicy 2. etapu otrzymają razem z chipami (również ci zgłoszeni na cały cykl).
LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
Opłaty + komunikat techniczny
0. Na liście zgłoszonych mamy ponad 200 osób. Bardzo nas to cieszy i też nie możemy doczekać się niedzielnego biegu!
1. Prosimy o dokładne sprawdzenie do czwartku 23.11 włącznie, czy jesteście przypisani do właściwego dystansu (5 lub 10 km), kategorii (junior, senior, weteran), płci oraz czy jesteście zgłoszeni na razie tylko na 26.11 czy na cały cykl. Osoby, które wnoszą opłatę tylko za 1. bieg zostają zweryfikowane jako zgłoszone tylko na 26.11. Zgłoszenia na każdy kolejny etap będę możliwe po zakończeniu poprzedniego.
2. Osoby chcące skorzystać z promocyjnego wpisowego za cykl prosimy o wysłanie przelewu do 22.11. Do piątku potrwa weryfikacja nadesłanych opłat. Osoby, których przelew za cykl nie zostanie zaksięgowany, obowiązywać będzie wyższa opłata. Prosimy pilnować terminów i nie wysyłać przelewów w weekend zawodów.
3. Na mocy pozostają wszystkie zapisy regulaminu, zachęcamy do zapoznania się z jego treścią.
4. Osoby zgłoszone, które wiedzą, że nie przyjdą na bieg, prosimy o kontakt na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ułatwi to nam organizację.
5. W najbliższej okolicy SP 61 znajduje się tylko kilkadziesiąt miejsc parkingowych (okolice krańcówki autobusu 51). Zachęcamy do parkowania przed Sanktuarium św. Antoniego Padewskiego i bł. o. Rafała Chylińskiego (franciszkanie) oraz u zbiegu ulic Okólnej i Wycieczkowej (kapliczki). Pamiętajcie, że wejście na salę gimnastyczną SP 61 znajduje się za przystankiem - tam należy się udać.
6. Odbiór pakietów startowych (folijka będąca jednocześnie depozytem z numerem startowym, agrafkami, chipem na palec, bonem na posiłek, ulotkami) możliwy będzie w biurze w godzinach 9:30 - 10:30. Po tej godzinie organizator nie gwarantuje, że zdążycie na start. Stanowiska będą podzielone według klucza alfabetycznego. Osoby, które mają nieuregulowane płatności, dokonują formalności przy odbiorze pakietu.
7. Osoby niepełnoletnie otrzymają mailowo do wydrukowania oświadczenia, które winni podpisać ich opiekunowie. Będą one również dołączone do pakietów (w przypadku, kiedy na biegu będą z opiekunami) - wtedy można podpisać i zostawić je przy odbiorze pakietu.
8. Każdy zawodnik ma obowiązek posiadać przypięty numer startowy oraz chipa na palcu. Na sali gimnastycznej zostanie zademonstrowane, jak działa bezdotykowy chip, który pozwoli uzyskać międzyczasy z Waszej trasy.
9. Numery startowe dla dystansu 5 km mają motyw złoty, a dla dystansu 10 km - czarny. Dla 5 km numery zaczną się od 1, dla 10 km - od 200. Dodatkowo, numery osób, które opłaciły za cały cykl, zaczynać się będą od 1 i od 200.
10. Przy sali gimnastycznej do dyspozycji są 2 toalety. Dodatkowo organizator przed budynkiem przed wejściem na salę gimnastyczną zapewnia 2 przenośne kabiny TOI TOI. W drodze na start przy przystanku znajduje się kabina oraz u zbiegu ulic Wycieczkowej i Okólnej, w okolicach kapliczek - kolejna.
11. Przed biegiem, w okolicach balonu startu znajdować się będą worki - 5 km i 10 km, w których będzie mogli zostawić swoje rzeczy.
12. Czas biegu liczony będzie dla wszystkich od momentu sygnału startu. Start o godz. 11.
13. Na końcu pętli, w miejscu rozejścia na drugą pętlę i metę znajdować się będzie punkt żywieniowy. Organizator zapewnia wodę oraz wodę z odżywką. Zachęcamy do pozostawienia w okolicy również swoich bidonów.
14. Po zakończeniu biegu każdy zawodnik otrzymuje medal oraz zwraca chipa celem odczytu wyniku. Ważne: chipy oddajemy organizatorowi. Niezwrócenie chipa skutkować będzie dyskwalifikacją, a jego zgubienie to koszt 250 zł.
15. O godz. 12:30 planowane jest zakończenie i wręczenie upominków za miejsca 1-3 w Grand Prix Łódzkiego w biegach górskich na poszczególnych dystansach, w kategoriach oraz dla płci.
Powodzenia i do zobaczenia!
Zgłoszenia w nowym systemie + opłaty
Miło nam poinformować, że dzięki współpracy z harpersoft it-solutions udało nam się przenieść wszystkie dokonane do tej pory zgłoszenia do nowego systemu zgłoszeniowego. Osoby, które będą się teraz zapisywać, będą czynić to w nowym systemie. Podkreślamy, że uczestnicy już zapisani, znajdują się w systemie i nie muszą nic dodatkowego robić.
Dokonywanie zgłoszeń odbywa się poprzez wybór dystansu - należy odpowiednio wybrać cały cykl lub bieg wyłącznie 26.11 w ramach Grand Prix Łódzkiego w biegach górskich. Aby się zgłosić, nie trzeba się rejestrować w systemie, ale można to uczynić.
Osoby zgłoszone prosimy o weryfikację poprawności oraz sprawdzenie zaksięgowania ewentualnej płatności.
Opłat dokonujemy niezależnie od systemu zgłoszeniowego na konto UKS "Orientuś" 58 8780 0007 0030 0360 1000 0001 podając w tytule imię i nazwisko biegacza:
- pojedynczy bieg - 15 zł juniorzy i juniorki, 30 zł seniorzy, seniorki, weterani i weteranki,
- cały cykl - promocyjnie przy płatności przelewem na konto (wysłane najpóźniej 22.11 - do piątku 24.11 trwa weryfikacja płatności) - 60 zł juniorzy i juniorki, 120 zł seniorzy, seniorki, weterani i weteranki, a przy płatności gotówką w biurze zawodów odpowiednio 75 zł juniorzy i juniorki, 150 zł pozostali.
Organizator "odhacza" zaksięgowane wpłaty w systemie zgłoszeniowym.
LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
W razie problemów prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.